Expresné riešenie a okamžitá výmena
Expresné riešenie pri strate alebo poškodení zásielky dopravcom
Ak dôjde k strate alebo poškodeniu tovaru počas prepravy, vďaka službe Expresné riešenie vám obratom zašleme nový tovar alebo zabezpečíme výmenu.
Vďaka tomu:
- Nečakáte na zdĺhavé riešenie reklamácie s dopravcom.
- Máte garanciu, že sa na nás môžete spoľahnúť s rýchlou nápravou.
- Získavate náhradný tovar čo najrýchlejšie, aby ste neprišli o termín v pneuservise.
Na čo sa služba vzťahuje?
- ✅ Strata tovaru dopravcom
- ✅ Poškodenie tovaru počas prepravy
- 🚫 Služba sa nevzťahuje na oneskorenie spôsobené sezónnym vyťažením dopravcov (najmä v období september–december, apríl–máj).
Podmienky využitia služby
- Strata zásielky: Je potrebné zaslať čestné prehlásenie o neprevzatí tovaru na e-mail info@pneuboss.sk s číslom objednávky alebo faktúry.
- Poškodenie tovaru: Je potrebné zaslať fotodokumentáciu poškodenia na e-mail info@pneuboss.sk do 7 dní od prevzatia spolu s číslom objednávky alebo faktúry.
Dostupnosť náhradného tovaru
- Ak je produkt na sklade (s možnosťou odoslania do 24 hodín), ihneď ho odosielame. Ak nie je dostupný, ponúkneme vám adekvátnu náhradu v rovnakej hodnote.
- Ak dopravca doručí zásielku, ktorá bola pôvodne evidovaná ako stratená, zákazník je povinný túto skutočnosť nahlásiť na info@pneuboss.sk alebo telefonicky na +420 233 057 487. O spätný zvoz sa postaráme my, a to zdarma.