Vyhľadávanie

Expresné riešenie a okamžitá výmena

Expresné riešenie pri strate alebo poškodení zásielky dopravcom 

Ak dôjde k strate alebo poškodeniu tovaru počas prepravy, vďaka službe Expresné riešenie vám obratom zašleme nový tovar alebo zabezpečíme výmenu.

Vďaka tomu:

  • Nečakáte na zdĺhavé riešenie reklamácie s dopravcom.
  • Máte garanciu, že sa na nás môžete spoľahnúť s rýchlou nápravou.
  • Získavate náhradný tovar čo najrýchlejšie, aby ste neprišli o termín v pneuservise.

Na čo sa služba vzťahuje?

  • ✅ Strata tovaru dopravcom
  • ✅ Poškodenie tovaru počas prepravy
  • 🚫  Služba sa nevzťahuje na oneskorenie spôsobené sezónnym vyťažením dopravcov (najmä v období september–december, apríl–máj).

Podmienky využitia služby

  • Strata zásielky: Je potrebné zaslať čestné prehlásenie o neprevzatí tovaru na e-mail info@pneuboss.sk s číslom objednávky alebo faktúry.
  • Poškodenie tovaru: Je potrebné zaslať fotodokumentáciu poškodenia na e-mail info@pneuboss.sk do 7 dní od prevzatia spolu s číslom objednávky alebo faktúry.

Dostupnosť náhradného tovaru

  • Ak je produkt na sklade (s možnosťou odoslania do 24 hodín), ihneď ho odosielame. Ak nie je dostupný, ponúkneme vám adekvátnu náhradu v rovnakej hodnote.
  • Ak dopravca doručí zásielku, ktorá bola pôvodne evidovaná ako stratená, zákazník je povinný túto skutočnosť nahlásiť na info@pneuboss.sk alebo telefonicky na +420 233 057 487. O spätný zvoz sa postaráme my, a to zdarma.

Potrebujete poradiť? Kontaktujte nás a my vám pomôžeme

Napište nám





Odoslaním formulára súhlasíte
so spracovaním osobných údajov.

create custom map free